March 13, 2011

kebuhsanan ku dimalam hari

sekali lagi malam yang bosan di blok HB4 wing C bilik 300* [rahsia2]
tapi malam yg sepi berubah jadi gila pada 12.48am
firdaus zubir yg rindu aku kol aku haha
bergila gila cakap ngn telipon sampai kaki aku berdarah duk ckp ngn dia
ye ye aku pon rindu ko fz tnx kol aku
malam ouh malam
lagi syok bila pukul 1.39 am lg sorg firdaus contact aku
sorry encik fid lama x contact anda
tnx sgt sgt teman tira sampai siang =]
♥ 
malam ni saya ber dating ngn syang saya
Canon 500D
setelah baring duduk meniarap jengket
ini la hasil dia


gamba ni aku amik dr tingkap bilik baru start ujan petang 12 march
boleh nampak ujan turun
waahh!! nak macro lens!!
anyone nk sponsor?
koleksi highlighter yg menyerikan buku n nota
x tawu nape amik gamba ni tp mcm best
nak amek gamba bee betul takut haha
soft board n pins
 FCM
faculty of creative multimedia
sony
headphone yg suda pekak sebelah
pfizer
mouse laptop 
chips more
breakfast lunch dinner
amek gamba marshmellow ni otak aku pk sorg jea
Zalila Azrina
crayons n lantai


No comments:

Post a Comment